1

Chcę się zapisać na szkolenie / wydarzenie. Gdzie mogę to zrobić?

W zakładce Usługi (górne menu) znajdziesz link Szkolenia i wydarzenia. Wybierz interesujący Cię temat i zapisz się!



2

W jaki sposób mogę przetestować urządzenie?

Rozszerzony program demo jest integralną częścią naszej dystrybucji - jest częścią naszej wartości dodanej. Proszę przejść do sekcji Kappa Data Connect (prawy górny róg) i wypełnić formularz “Zamówienie urządzenia demo” albo klikając na link



3

Jak zgłosić RMA?

Proszę przejść do sekcji Kappa Data Connect (prawy górny róg strony) i wypełnić formularz “Zgłoszenie RMA” albo klikając link



4

Gdzie mogę znaleźć Ogólne Warunki Umów?

Proszę kliknąć ten link.



5

Jaki jest przewidziany czas na dostawy. Do kogo mogę zadzwonić/ napisać?

W dzisiejszych warunkach rynkowych czas dostawy jest bardzo istotny. Zespół Kappa Data chętnie odpowie na Państwa zapytania przez telefon (proszę wybrać telefon stacjonarny - przekierujemy do właściwej osoby) albo proszę napisać do nas na adres sales@kappadata.pl.



6

Gdzie mogę znaleźć najnowsze informacje o rozwoju produktów z oferty Kappa Data?

Mamy bardzo aktywny profil na LinkedIn(ie) gdzie informujemy o naszych różnych przedsięwzięciach. Zapraszamy do zostania członkiem naszej społeczności.



7

Z kim porozmawiać o ofercie Kappa Data?

Zadzwoń do nas do biura +48 15 819 32 01. Można także do nas napisać sales@kappadata.pl.



8

Jak złożyć zamówienie w Kappa Data?

Skontaktuj się z nami mailowo na adres sales@kappadata.pl.




Nie możesz znaleźć informacji, których szukasz?


Wymagane
Wymagane




Door deze site te gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Cookies kunnen worden beheerd in uw browser of de apparaatinstellingen.