FAQ

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszych usług, zajrzyj na tę stronę – tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, nie wahaj się z nami skontaktować.

Jak mogę zostać klientem Kappa Data?

W zasadzie każdy sprzedawca może zostać klientem Kappa Data. Jeśli chcesz zostać klientem, zostaw swoje dane kontaktowe na jednej z podstron tej witryny. Nasz dział sprzedaży skontaktuje się z Tobą jak najszybciej. Jeśli jesteś użytkownikiem końcowym, chętnie pomożemy Ci z pomocą i radą, ale ostateczne zamówienie musi przejść przez jednego z naszych sprzedawców.

Gdzie mogę znaleźć ceny waszych produktów i usług?

Nasza strona nie zawiera cen. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub uwagi dotyczące naszych produktów lub usług, nie wahaj się z nami skontaktować pod adresem sales@kappadata.pl.

Czy mogę skontaktować się z Kappa Data w celu uzyskania wsparcia?

Oczywiście! Możesz skontaktować się z Kappa Data w celu uzyskania pomocy online. Zarejestruj się tutaj i utwórz zgłoszenie. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie tak szybko, jak to będzie możliwe.

Możesz również skontaktować się z nami, jeśli masz pytania dotyczące konkretnego producenta. Zobacz nasz pełny przegląd tutaj.

Czy mogę uczestniczyć w kursach certyfikacyjnych w Kappa Data?

Tak, oczywiście! Kappa Data jest autoryzowanym centrum szkoleniowym dla większości dostawców należących do jej portfolio. Zobacz pełny przegląd kursów szkoleniowych tutaj (link do wszystkich możliwych kursów szkoleniowych oferowanych przez KD).

Kappa Data posiada centrum szkoleniowe w Nowej Dębie (siedziba Kappa Data w Polsce). Kursy szkoleniowe mogą być również prowadzone na miejscu u klienta (w tym u klienta końcowego) lub zdalnie.

Gdzie odbywają się szkolenia certyfikacyjne?

Kappa Data posiada centrum szkoleniowe w Nowej Dębie, ale kursy szkoleniowe mogą być również prowadzone na miejscu, u Ciebie lub u Twojego klienta końcowego. Możemy również organizować szkolenia zdalne.

Co mam zrobić, jeśli mam problem?

Najlepszy sposób kontaktu z nami zależy od rodzaju problemu:

 

 

Jeśli masz inny problem lub nie masz pewności/, z jakim typem problemu masz do czynienia, skontaktuj się z naszym zespołem sprzedaży, dzwoniąc pod numer +48 (0)15 819 32 01 lub wysyłając wiadomość e-mail sales@kappadata.pl. Tam zostaniesz przekierowany/a we właściwe miejsce.

Czy Kappa Data może przeprowadzić niezależne badanie rozwiązań?

Kappa Data jest prawdziwym dostawcą wiedzy, dlatego przeprowadza niezależne badania sieci bezprzewodowych i organizuje szkolenia techniczne. Na stronie https://www.kappadata.be/training-and-eventsmożna znaleźć przegląd wszystkich dostępnych kursów szkoleniowych.

Jaka jest polityka zwrotów firmy Kappa Data?

Udoskonaliliśmy naszą politykę zwrotów, dzięki czemu Twoje doświadczenie jako klienta Kappa Data będzie jeszcze lepsze. Dzięki tej polityce Kappa Data może dostarczyć Tobie, naszemu cennemu klientowi, prawidłowych informacji o zwrocie.

Z kim mogę się skontaktować w sprawie mojego pytania?

Kiedy otrzymam fakturę za zarządzane usługi?

  • Barracuda: Otrzymasz potwierdzenie w pierwszym tygodniu kolejnego miesiąca. Faktura (ewentualnie z korektą) zostanie wystawiona tydzień później.

Twoje faktury są zawsze oparte na informacjach, które otrzymujemy od producentów. W przypadku niejasności, skontaktuj się bezpośrednio zarówno z nami.

Kiedy mogę odebrać moje zamówienie?

Otrzymasz e-mail (wraz z fakturą), gdy tylko Twoje zamówienie będzie wysłane z naszego magazynu.

Czy twoje pytanie nie jest tutaj?