Jeśli jesteś partnerem, możesz skontaktować się z Kappa Data lub bezpośrednio z producentem w celu uzyskania wsparcia. Uwaga: zgłoszenia do pomocy technicznej nie zawsze są bezpłatne. W zależności od specyficznych uzgodnień, technik obsługujący Twoje zapytanie poinformuje Cię z wyprzedzeniem, gdyby były jakieś wątpliwości.
Możesz skontaktować się z Kappa Data pod adresem [email protected] . Poniżej znajduje się lista bardziej szczegółowych opcji dla różnych sprzedawców:
Obszerne zasoby techniczne online na stronie Barracuda Campus
Bezpośredni kontakt telefoniczny i e-mailowy z firmą Barracuda dla kwalifikujących się produktów.
– Licencja UE: Od 09:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku
– Licencja IR: 24×7
Internetowa baza wiedzy i wsparcie społeczności
Bezpośrednie wsparcie telefoniczne i e-mailowe 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu Wsparcie w Cylance.
Bezpośrednie wsparcie e-mailowe poprzez portal wsparcia
Bezpośrednie wsparcie telefoniczne dostępne dla Partnerów o określonych poziomach.