Witamy na nowej stronie Kappa Data

Witamy na nowej stronie Kappa Data

Witamy na naszej nowej stronie

Kappa Data lubi dzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat najnowszych trendów, technologii i najlepszych praktyk w IT. We krwi mamy zarówno dzielenie się wiedzą, jak i zmiany, dlatego ostatnio postanowiliśmy odświeżyć naszą stronę internetową.

Rozmawialiśmy z Patrickiem Casteelsem, założycielem i współzarządzającym Kappa Data, na temat nowej pozycji, jaką w strategii marketingowej Kappa Data zajmuje strona internetowa firmy.

Patrick, czy możesz mi powiedzieć dlaczego zdecydowałeś się na przebudowę strony?

Nasza strona miała już kilka lat i szczerze mówiąc, nie korzystaliśmy z niej w wystarczającym stopniu. Jesteśmy wielkimi fanami dzielenia się wiedzą, o czym świadczy szeroka gama webinariów, spotkań networkingowych i innych wydarzeń, które organizujemy każdego roku.

Niestety, nasza strona nie zachęcała naszych odwiedzających do dalszego przeszukiwania jej zasobów, mimo że jest ona oczywiście idealnym medium do dzielenia się wiedzą. Dlatego ostatnio postanowiliśmy poddać ją gruntownej przebudowie.

Jakie są jej główne nowe funkcje?

Chcieliśmy ułatwić nawigację na stronie i nadać jej spokojniejszy wygląd i charakter. Mamy nadzieję, że ułatwi to odwiedzającym szybsze znalezienie informacji, których szukają. Znacząco zoptymalizowaliśmy też stronę pod kątem wyszukiwarek internetowych takich jak Google.

W przyszłości spodziewamy się, że dzięki temu więcej odwiedzających będzie kierowanych bezpośrednio do naszych stron docelowych z wyszukiwań w Internecie. Dzięki temu odwiedzający mają ułatwione zadanie, a my mamy szansę nawiązać z nimi wartościową relację.

Głównym powodem stworzenia nowej strony był oczywiście nasz wzmożony nacisk na content marketing. Chcemy móc częściej i łatwiej udostępniać wysokiej jakości treści, które informują, inspirują i przekonują odwiedzających do kontaktu z nami.

Żyjemy dla technologii oraz dla naszych partnerów i klientów. Mamy nadzieję, że nasza strona może zarówno zainspirować nasze dotychczasowe kontakty, jak i przyciągnąć nowych partnerów i klientów, którzy nie wiedzą o istnieniu Kappa Data.

Kolejną ważną cechą jest funkcja czatu. Osoby odwiedzające naszą stronę internetową otrzymują natychmiastową pomoc online z pytaniami w godzinach pracy, więc jest to kolejny przydatny element dodatkowej wartości dodanej, którą możemy im zaoferować.

Jak będzie wyglądał content marketing?

Nie chcę podawać żadnych konkretnych liczb, ale możecie być pewni, że na naszej stronie będziemy często udostępniać niezależne, krótkie i zrozumiałe wpisy blogowe, white papers i e-booki dla wszystkich grup docelowych. Skupimy się tutaj na pracownikach handlowych i technicznych, osobach rozpoczynających pracę oraz doświadczonych profesjonalistach.

Zaczniemy od bloga, ale nie wykluczamy, że wkrótce pojawi się vlog i podcast. Przede wszystkim mamy nadzieję, że nasi goście, partnerzy i klienci powiedzą nam, co jest dla nich ważne, i postaramy się odpowiedzieć na ich potrzeby.

Jak mogę otrzymywać na bieżąco informacje o nowych treściach na stronie?

To bardzo proste: zapisz się do naszego newslettera i śledź nas w mediach społecznościowych. Jesteśmy aktywni głównie na LinkedIn i Facebooku. Ale jeśli masz jakieś pytania lub sugestie, nie wahaj się skontaktować z nami telefonicznie lub mailowo. Chętnie znajdziemy czas na pogawędkę!

Dziękuję Patrick, i życzę powodzenia w tworzeniu nowej strony.