Jako dystrybutor z wartością dodaną, Kappa Data zawsze pracuje nad pogłębieniem swojej wiedzy na temat wszystkich swoich produktów, uzyskując efekt synergii z partnerami. Tam, gdzie jest to konieczne, możemy wspomóc naszego partnera i wesprzeć go w dążeniu do uzyskania jak największej satysfakcji klienta końcowego. Inżynierowie dysponujący certyfikacją techniczną są niezbędną częścią tego procesu. Pomogą Ci oni na każdym etapie procesu sprzedaży, wdrożenia i dalszych działań.
W Kappa Data działają 2 zespoły techniczne:
Przedsprzedaż: czy jesteś partnerem Kappa Data i chciałbyś uzyskać pomoc przy tworzeniu listy zestawów lub diagramów? Czy chciałbyś mieć dodatkowe wsparcie podczas wizyty klienta? A może potrzebujesz wsparcia przy przetargach lub prezentera podczas imprez dla klientów? Wszystkie te zadania możesz powierzyć naszemu zespołowi przedsprzedażowemu.
Wsparcie techniczne: Nasze wsparcie nie ustaje w momencie sprzedaży produktu. Zespół wsparcia technicznego pomoże Ci w instalacji, a Ty możesz się z nim skontaktować w przypadku kwestii technicznych. Zespół przeprowadza również badania w terenie zarówno pod kątem Wi-Fi, jak i Bluetooth.
Ta wiedza nie jest ograniczona do osoby wysłanej przez Kappa Data. Staramy się, aby każdy z naszych partnerów był wyposażony w niezbędną wiedzę do samodzielnej realizacji swoich projektów. Ten personel techniczny to te same osoby, które są odpowiedzialne za organizację oficjalnych i nieoficjalnych kursów szkoleniowych. Lata doświadczenia zawsze stanowią wartość dodaną, jeśli chodzi o przekazywanie wiedzy, dlatego Kappa Data jest dumna z jakości oferowanych kursów.